Wednesday, June 25, 2014

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جنون


دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جنون با بالا ترین کیفیت


آهنگ : فرزاد فرزین ، تنظیم : انوشیروان تقوی ، میکس و مستر : آرش پاکزاد


 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جنون :


پرچمم پیراهنت شد تا من از دنیا جدا شم


واسه من چی بهتر از این که هوادار تو باشم


من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره


تو به عشق من نجنگی پرچمم بالا نمیره


من به حرمت جنونم پای تو باید بشینم


گره خورده غیرت تو با غرور سرزمینم


مردمی که عاشقونه به تماشای تو میرن


توپی که خورده به پات و بایدم طلا بگیرن


♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جنون


♫♫♫♫♫♫


دیدن جنگیدن تو شده کار روزگارم


من علاقه ی عجیبی به تماشای تو دارم


من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره


تو به عشق من نجنگی پرچمم بالا نمیره


من به حرمت جنونم پای تو باید بشینم


گره خورده غیرت تو با غرور سرزمینم


مردمی که عاشقونه به تماشای تو میرن


توپی که خورده به پات و بایدم طلا بگیرن


من به حرمت جنونم پای تو باید بشینم


گره خورده غیرت تو با غرور سرزمینم


مردمی که عاشقونه به تماشای تو میرن


توپی که خورده به پات و بایدم طلا بگیرن


MP3 – 320


Farzad Farzin – Jonoon


MP3 – 128


Farzad Farzin – Jonoon


The post دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جنون appeared first on دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم.


.



دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جنون

No comments:

Post a Comment