Tuesday, June 24, 2014

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز


دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز با بالا ترین کیفیت


ترانه و ملودی : پویا بیاتی ، تنظیم : فریبرز خاتمی


 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز :


همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف


ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت


یاد تو یار منه سکه بازار منه


من گرفتار توام عشق گرفتار منه


تو میخواستی بری آبم کنی


تو جوابم می کنی خونه خرابم میکنی


آخه لیلی تورو خیلی شبا کم داره دلم


آره غم داره دلم وای تورو کم داره دلم


همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف


ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت


یاد تو یار منه سکه بازار منه


من گرفتار توام عشق گرفتار منه


♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز


♫♫♫♫♫♫


زندگی بی تو برام ارزش خاصی نداره


ارزش اینکه به پاش یه لحظه وایسی نداره


تو که دوری با صبوری روزمو شب میکنم


من فقط پیشه تو موهامو مرتب میکنم


یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم


یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم


همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف


ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت


یاد تو یار منه سکه بازار منه


من گرفتار توام عشق گرفتار منه


MP3 – 320


Pouya Bayati – Raz


MP3 – 128


Pouya Bayati – Raz


The post دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز appeared first on دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم.


.



دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز

No comments:

Post a Comment