Saturday, June 21, 2014

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام شال سه رنگ


دانلود آهنگ جدید رستاک به نام شال سه رنگ با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : رستاک ، تنظیم : نیکان ، میکس و مستر : آرش پاکزاد


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید رستاک به نام شال سه رنگ :


اسم تو که رومه یه جور خوبی آرومم


احساس می کنم یه دنیا نیت دارم


هر جای دنیا منو با اسم تو میشناسن


ترکم نکن من پیش تو اهمیت دارم


ببین چیکار کردی با قلب این همه عاشق


هر کی ازت دوره دلش می خواد بر گرده


تاریخ قبل از عشق یا تاریخ بعد از عشق


کشف تو سرنوشت تاریخ و عوض کرده


هوات هوایی می کنه خاکت مثل خون می کشه


عشقه که کار پسرات به دشت مجنون می کشه


ایران خانوم مادر من شال سه رنگت کفنم


اسمت میاد دلم می خواد به سیم آخر بزنم


♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید رستاک به نام شال سه رنگ


♫♫♫♫♫♫


آغوشت رو باز کن بذار احساس آرامش کنم


اون قدر زیبایی که می تونم ازت خواهش کنم


اگه به جایی میرسم از روی خاکت پا شدم


اون قدر جذابی که بی خیال یه دنیا شدم


هوات هوایی می کنه خاکت مثل خون می کشه


عشقه که کار پسرات به دشت مجنون می کشه


ایران خانوم مادر من شال سه رنگت کفنم


اسمت میاد دلم می خواد به سیم آخر بزنم


هوات هوایی می کنه خاکت مثل خون می کشه


عشقه که کار پسرات به دشت مجنون می کشه


ایران خانوم مادر من شال سه رنگت کفنم


اسمت میاد دلم می خواد به سیم آخر بزنم


MP3 – 320


 Rastaak – Shaale Serang


MP3 – 128


 Rastaak – Shaale Serang


The post دانلود آهنگ جدید رستاک به نام شال سه رنگ appeared first on دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم.


.



دانلود آهنگ جدید رستاک به نام شال سه رنگ

No comments:

Post a Comment