Monday, June 23, 2014

دانلود آهنگ جدید آمین به نام یه جور دیگه


دانلود آهنگ جدید آمین به نام یه جور دیگه با بالا ترین کیفیت


ترانه و آهنگ : آمین ، تنظیم : پژمان نیکوش


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید آمین به نام یه جور دیگه :


تازه فهمیدم تو رو کم داشتم


این حس و هیچ وقت به هیچکس نداشتم


با تو انگار یه جوره دیگم


تو ماله خودمی و این و به همه میگم


ماله خودمی عزیز دلمی


من به فکرتم تو به فکرمی


ماله خودمی عزیز دلمی


من به فکرتم تو به فکرمی


♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید آمین به نام یه جور دیگه


♫♫♫♫♫♫


واسه داشتنت خیلی وسواسیم


نسبت به عشقت یه جور خاصیم


هر وقت می خندی دلم می ریزه


تو رو دوست داشتن هیجان انگیزه


ماله خودمی عزیز دلمی


من به فکرتم تو به فکرمی


ماله خودمی عزیز دلمی


من به فکرتم تو به فکرمی


♫♫♫♫♫♫


دانلود آهنگ جدید آمین به نام یه جور دیگه


♫♫♫♫♫♫


ماله خودمی عزیز دلمی


من به فکرتم تو به فکرمی


ماله خودمی عزیز دلمی


من به فکرتم تو به فکرمی


MP3 – 320


Aamin – Ye Joore Dige


MP3 – 128


Aamin – Ye Joore Dige


The post دانلود آهنگ جدید آمین به نام یه جور دیگه appeared first on دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم.


.



دانلود آهنگ جدید آمین به نام یه جور دیگه

No comments:

Post a Comment