Wednesday, August 27, 2014

دانلود آهنگ جدید محمدرضا شهریاری با نام کابوس


دانلود آهنگ جدید محمدرضا شهریاری با نام کابوس با بالاترین کیفیت
ترانه ، آهنگ و تنظیم : محمدرضا شهریاری


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید محمدرضا شهریاری با نام کابوس :


یه روز میاد که من دیگه حسی به عشق تو ندارم


یه روز میاد که من دیگه دست روی دستات نمی زارم


اون روز و می بینم توام دلت گرفته از همه


غریبه نیستی چی بگم دنیا برام جهنمه


رفتی دیگه نمی تونم رفتنت و باور کنم


تو بازیه ی عشق تو باز سوختم و خاکستر شدم


گفتی کنارت می مونم تو عشق اولم شدی


رویای من بودی ولی کابوس هر شبم شدی


♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید محمدرضا شهریاری با نام کابوس


♫♫♫♫♫♫


دلم از عشقت می گیره این روزا سرده با همه


نگاهم از غم پر شده این روزا قهره با همه


گناه من سادگی بود که دل به عشق تو دادم


بسه دیگه زجه زدن من این توان و پس دادم


گفتی کنارت می مونم تا عشق اولت شدی


رویای من بودی ولی کابوس هر شبم شدی


MP3 – 320


Ahmadreza Shahriyari ( Ahmad Solo ) – Kaboos


MP3 – 128


Ahmadreza Shahriyari ( Ahmad Solo ) – Kaboos


The post دانلود آهنگ جدید محمدرضا شهریاری با نام کابوس appeared first on دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم.


.



دانلود آهنگ جدید محمدرضا شهریاری با نام کابوس

No comments:

Post a Comment