Friday, August 1, 2014

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد

 


دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد با بالا ترین کیفیت
ترانه : امین بامشاد و داریوش شهریاری ، آهنگ : حمید عسکری
تنظیم : پوریا حیدری ، میکس و مستر : کوشان حداد


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد :


من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم


من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم


تو اتاقم جا مونده رد آخرین نگاهت


دارم حسودی می کنم به آینه ی اتاقت


تو رو از دست میدم دارم از دست میرم


منه مغرور و ببین دارم سراغت رو از همه می گیرم


بی تو حالم خوش نیست همه رو رنجوندم


تو که نیستی ببینی بین زمین و هوا موندم


واسه تو دل تنگم واسه تو میمیرم


تو که نیستی ببینی چقدر بهونت رو می گیرم


♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد


♫♫♫♫♫♫


دو سه روزه رفتی عطرت اما مونده


توی خونه ی سرد یکی تنها مونده


توی تنهایی با خودم می جنگم


واسه تو میمیرم واسه تو دلتنگم


بی تو حالم خوش نیست همه رو رنجوندم


تو که نیستی ببینی بین زمین و هوا موندم


واسه تو دل تنگم واسه تو میمیرم


تو که نیستی ببینی چقدر بهونت رو می گیرم


من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم


من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم


MP3 – 320


Hamid Askari – Mordad


MP3 – 128


Hamid Askari – Mordad


The post دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد appeared first on دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم.


.



دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد

No comments:

Post a Comment