Thursday, August 28, 2014

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب


دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب با بالاترین کیفیت


ترانه و آهنگ : سیامک عباسی


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب :


سن و سالم کم بود غرق بازی بودم


به همون دنیای ساده راضی بودم


شاد بودم شاد و سر خوش و بازی گوش


سادگی دنیام و می گرفت در آغوش


هر کجا می رفتم می شکفتم در خود


شیطنت می کردم عشق جاری میشد


اون روزا یادم هست زندگی با ما بود


پدرممی جنگید مادرم زیبا بود


روزهای خوب و بی صدا سوزوندی


بین اون بازی ها کاش جا می موندی


روزهای خوب و بی صدا سوزوندی


بین اون بازی ها کاش جا می موندی


 ♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب


♫♫♫♫♫♫


عشق می دادیم و می گرفتیم از هم


قهرها کوتاه بود و دوستی ها محکم بود


زندگیمون خالی از غم و ماتم بود


شاد بودم وقتی سن و سالم کم بود


روزهای خوب و بی صدا سوزوندی


بین اون بازی ها کاش جا می موندی


روزهای خوب و بی صدا سوزوندی


بین اون بازی ها کاش جا می موندی


MP3 – 320


Siamak Abbasi – Roozhaye Khoob


MP3 – 128


Siamak Abbasi – Roozhaye Khoob


The post دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب appeared first on دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم.


.



دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب

No comments:

Post a Comment