Friday, July 25, 2014

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی

 


دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی با بالا ترین کیفیت


ترانه : مهدی حبیبی ، آهنگ و تنظیم : کاران زیاری ، میکس و مستر : بهزاد عبدالهی


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی :


میگی جدا بشیم اینجوری بهتره


وایسا نگات کنم این باره آخره


این بار آخرو با من قدم بزن


تا موندنی بشه تو خاطرات من


تو خاطرات من


سخته جدا شدن برای هر دومون


میری برو ولی به یاد من بمون


میگی که بگذریم از هر چه بود هست


چشمای عاشق و آسون نمیشه بست


آسون نمیشه بست


چشمای خیس من دستای سرد تو


این لحظه ها منو مایوس می کنه


بعد تو دوریم احساس عاشقی


رویای خوبم و کابوس می کنه


♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی


♫♫♫♫♫♫


چشمای خیس من دستای سرد تو


این لحظه ها منو مایوس می کنه


بعد تو دوریم احساس عاشقی


رویای خوبم و کابوس می کنه


میگی جدا بشیم


MP3 – 320


Fereydoun – Ehsase Asheghi


MP3 – 128


Fereydoun – Ehsase Asheghi


The post دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی appeared first on دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم.


.



دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی

No comments:

Post a Comment