Friday, July 11, 2014

دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام چشم به راه


دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام چشم به راه با بالا ترین کیفیت
ترانه : وحید رحمتی ، موزیک : جواد رحمتی ، تنظیم : احمد میر معصومی
این آهنگ روز های جمعه در برنامه ماه عسل پخش می شود.


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام چشم به راه :


آه دلم ببین اشکم و جمعه های دلگیرم و


چشم به راه تو شبای تا کاش تموم شه این انتظار


خسته ام از دنیا کجایی آه پس بیا


گریه کن دلم آروم با ستاره ها


امروز هم تموم شد و نیومد چرا چرا


دریا شده چشام از حسرت پر دعام


ببخش پیش تو رو سیام


گریه کن دلم آروم با ستاره ها


امروز هم تموم شد و نیومد چرا چرا


دریا شده چشام از حسرت پر دعام


ببخش پیش تو رو سیام


♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام چشم به راه


♫♫♫♫♫♫


عاشقم به ببین حالم و گریه های هر روزم و


کی تموم میشه این انتظار


ای ستاره ی شبای تار


خسته ام از دنیا کجایی


آه پس بیا


گریه کن دلم آروم با ستاره ها


امروز هم تموم شد و نیومد چرا چرا


دریا شده چشام از حسرت پر دعام


ببخش پیش تو رو سیام


گریه کن دلم آروم با ستاره ها


امروز هم تموم شد و نیومد چرا چرا


دریا شده چشام از حسرت پر دعام


ببخش پیش تو رو سیام


MP3 – 320


Mehdi Shokohi – Cheshm Be Rah


MP3 – 128


Mehdi Shokohi – Cheshm Be Rah


The post دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام چشم به راه appeared first on دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم.


.



دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام چشم به راه

No comments:

Post a Comment